Kokemuksia.fi toteuttaa korkealaatuisia ja aitoja asiakastarinoita yritysten todennetuista asiakkaista.

Kokemuksia.fi:n asiakasreferenssit osana Granon myynti- ja markkinointistrategiaa

Kotimainen monitoimialayhtiö Grano on hyödyntänyt Kokemuksia.fi:n palveluita menestyksekkäästi jo vuosien ajan. Asiakasreferenssit ovat nousseet avainasemaan markkinoinnin ja myynnin tukemisessa, auttaen yritystä tuomaan esille asiakkaidensa aidot kokemukset.

Granon markkinointikoordinaattori Fanni Pitkäsen mukaan yhteistyö Kokemuksia.fi:n kanssa sai alkunsa todellisesta tarpeesta saada tallennettua asiakkaiden kokemuksia yrityksen kanssa työskentelystä. 

Aidoista asiakastarinoista on vuosien saatossa muodostunut merkittävä osa yrityksen myynti- ja markkinointistrategiaa

– Referenssien avulla Grano voi konkreettisesti osoittaa monipuolisuutensa ja laajan palvelutarjontansa. Parhaimmillaan referenssit voivat jopa vaikuttaa asiakkaiden ostopäätöksiin, Pitkänen kiteyttää.

Grano on hyödyntänyt Kokemuksia.fi:n palveluita monipuolisesti aina videokokonaisuuksista perinteisimpiin artikkeleihin. Viimeisten parin vuoden aikana referenssejä sekä työntekijätarinoita on tuotettu yhteistyössä yli kolmekymmentä kappaletta.  

– Videot kertovat enemmän kuin sanat, ja niiden avulla on voitu konkreettisesti ja visuaalisesti näyttää, mitä kaikkea Grano oikein tekee, Pitkänen toteaa.

Nainen työskentelee kannettavalla tietokoneella mukavassa sohvaryhmässä, taustalla koristeellinen joulukuusi.
Kannettavan tietokoneen näytöllä näkyy Grano-verkkosivuston artikkeli, jossa esitellään esimerkkiprojekteja.

Aidot tarinat herättävät luottamusta

Referenssivideoiden aitous ja puolueettomuus ovat asioita, joiden arvo on huomattu myös Granolla.

– Aitous vetoaa asiakkaisiin, ja aidot asiakastarinat tarjoavat konkreettisia ja samaistuttavia esimerkkejä. Jos vain itse Granona kertoisimme, kuinka hyviä olemme, se ei olisi yhtä vaikuttavaa kuin asiakkaidemme aidot kokemukset, Pitkänen toteaa.

Kokemuksia.fi:n kanssa toteutetut referenssit eivät ainoastaan herätä luottamusta potentiaalisten asiakkaiden keskuudessa, vaan lisäksi ne vahvistavat jo olemassa olevia asiakassuhteita sekä tarjoavat tärkeää ja hyödyllistä tietoa yrityksen toiminnasta.

– Asiakastarinat ovat auttaneet meitä tunnistamaan teemoja ja asioita, jotka nousevat toistuvasti esiin asiakkaiden kertomuksissa. Näitä oivalluksia olemme hyödyntäneet sekä markkinointiviestinnässä että myyntiargumentteina, Pitkänen kertoo.

Pino Grano-lehtiä esillä valoisassa tilassa, lehtien kannessa värikäs kuvitus ja yrityksen logo.

Ammattitaitoinen kumppani matkassa mukana

Pitkäsen mukaan Kokemuksia.fi erottuu muiden palveluntarjoajien joukosta sekä ammattitaidollaan että helppoudellaan. 

– Kokemuksia.fi tarjoaa avaimet käteen -ratkaisuja, mikä vapauttaa huomattavasti meidän omia resurssejamme. Iso etu on myös se, että tuotannot onnistuvat helposti paikallisesti ympäri Suomen.Tämä on meille tärkeää, koska Granolla on 21 toimipaikkaa eri puolilla maata.

Kaiken kaikkiaan Pitkänen kuvailee yhteistyötä sujuvaksi ja tehokkaaksi prosessiksi aina ensimmäisestä ideasta valmiiseen tuotantoon saakka.

– Kokemuksia.fi:n tuotantokoordinaattoreiden kanssa yhteydenpito toimii loistavasti, ja olemme kerta toisensa jälkeen olleet tyytyväisiä materiaaleihin. He osaavat ottaa hyvin kopin briifeistämme ja lopputulos on aina vastannut odotuksia, Pitkänen kehuu.

Omaa kieltään tyytyväisyydestä kertoo se, että Grano on tehnyt yhteistyötä Kokemuksia.fi:n kanssa jo yli seitsemän vuoden ajan.

– Kaikki toimii loistavasti, niin miksi sitä hyvää vaihtamaan.

Kiinnostaako yhteistyö?

Ole rohkeasti tiimiimme yhteydessä ja suunnitellaan yhdessä referenssit myös teidän tarpeisiinne!

myynti@kokemuksia.fi