Asiakastarinat ovat
tehokas tapa lisätä
brändisi luotettavuutta
Lisäksi ne herättävät tunteita potentiaalisissa asiakkaissa, erottavat sinut kilpailijoista ja parantavat hakukonenäkyvyyttä.
Viisi kivenkovaa hyötyä, miksi asiakastarinoita kannattaa hyödyntää markkinoinnissa:
- Luottamuksen lisääminen: Asiakastarinat ovat todisteita siitä, että tuotteesi tai palvelusi toimivat ja auttavat lisäämään luottamusta brändiäsi kohtaan.
- Social proof: Kun potentiaalinen asiakas näkee, että muut ovat hyötyneet tuotteestasi tai palvelustasi, se luo sosiaalista todistusvoimaa ja voi auttaa vakuuttamaan hänet tekemään ostopäätöksen.
- Samaistuttavuus: Asiakastarinat ovat henkilökohtaisia ja auttavat ihmisiä tuntemaan yhteyttä brändiisi. Ihmiset voivat samaistua tarinan päähenkilöön ja ymmärtää, miten tuotteesi tai palvelusi voi auttaa heitä.
- Erilaistuminen kilpailijoista: Hyvät asiakastarinat voivat auttaa erottumaan kilpailijoista, sillä ne antavat brändillesi persoonallisuuden ja todellisia ihmisiä.
- SEO-hyödyt: Asiakastarinat ovat myös hyviä hakukoneoptimoinnin kannalta, sillä ne voivat sisältää avainsanoja ja auttaa parantamaan sivustosi hakukonenäkyvyyttä. Tarinat ja videot yleensäkin nousevat hakutuloksissa paremmin.
Toteuttamiamme asiakastarinavideoita
Pipelife Oy – Case Poutun kalatie
Uusi Poutun kalatie mahdollistaa vaelluskalojen kulkemisen pohjapadon ohi Lapuanjoessa sijaitsevan Poutun säännöstelypadon viereen on juuri…
Leguan Lifts – Case Gaart & Beem Luxembourg
“It is perfect for this job” When doing tree care, it is critical to have…