Moni tuntee Kokemuksia.fi:n videoiden tuottajana, mutta tiesitkö, että palveluvalikoimaan kuuluu myös näkyvyys Kokemuksia.fi-sivustolla? Sivusto tarjoaa yrityksille merkittävän kilpailuedun myynnissä ja markkinoinnissa.
Lue alta Kokemuksia.fi:n tarjoamista mahdollisuuksista!
Kokemus-videot herättävät potentiaalisten asiakkaiden mielenkiinnon
Kokemuksia.fi kokoaa yhteen aitoja, todennettuja asiakaskokemuksia sekä uratarinoita videoiden ja artikkeleiden muodossa. Yleisö löytää sivustolle tyypillisesti hakukoneen kautta etsiessään johonkin palveluun, tuotteeseen tai työpaikkaan liittyviä kokemuksia.
Kokemuksia.fi-sivuston erottuva ominaisuus on sen ainutlaatuisuus; vastaavanlaisia ratkaisuja ei ole tarjolla Suomessa! Joka kuukausi Kokemuksia-sivustolla vierailee yli 70 000 uutta kävijää, mikä antaa yrityksille upean tilaisuuden tavoittaa laaja joukko potentiaalisia asiakkaita.
Vaikka Kokemuksia-sivusto houkuttelee kuukausittain paljon kävijöitä, sen todellinen arvo yrityksille piilee ostopolun varrella tarjotuissa sisällöissä. Jo muutaman yksittäisen videon katsominen Kokemuksia.fi:ssä voi tuottaa enemmän arvoa kuin suuren yleisön tavoittavat mainoskanavat.
Miten?
- Kokemuksia-fi-sivustolle päätyneet henkilöt ovat jo edenneet ostoprosessissaan etsimään tietoa ja kokemuksia tietyistä tuotteista tai palveluista. Kokemuksia.fi tarjoaa tälle kohderyhmälle sekä tärkeää tietoa että vertailumahdollisuuksia, jotka voivat olla ratkaisevia päätöksenteon kannalta.
- Sivuston rooli korostuu merkittävästi korkean arvon tuotteiden markkinoinnissa joita ostetaan harvemmin, ja joiden valintaan liittyy yleensä perusteellista tutkimusta ja vertailua. Kokemuksia.fi tarjoaa tässä suhteessa erinomaisen alustan yrityksille tavoittaa potentiaalisia asiakkaita ja vaikuttaa heidän päätöksentekoprosessiinsa.
Kokemuksia.fi-sivustolla julkaistun videon avulla tavoitat siis juuri ne henkilöt, jotka todella haluat.
Kokemuksia-uratarinavideot avainasemassa työnantajamielikuvan rakentamisessa
Kokemuksia.fi- sivuston sisällöt eivät ainoastaan vakuuta potentiaalisia ostajia, vaan ne voivat olla merkittävässä roolissa työnantajamielikuvan rakentamisessa.
Työnantajamielikuvan merkitystä ei kannata väheksyä, jopa 86 % työnhakijoista tutkii rekrytoivan yrityksen työnantajamielikuvaa työpaikkaa vaihtaessa. Kokemuksia.fi tarjoaa tässäkin tapauksessa tärkeää tietoa ja vertailumahdollisuuksia potentiaalisille työnhakijoille.
Positiivinen työnantajamielikuva on investointi, jolla alan parhaat ammattilaiset sitoutetaan yritykseen jo ennen palkkaamista. Kun kilpailu hyvistä työntekijöistä on kovaa, yritysten kannattaa panostaa positiiviseen työnantajamielikuvaan pitkään tähtäimellä. Selvitysten mukaan peräti 75 prosenttia työnhakijoista hakee yritykseen, joka päivittää aktiivisesti työnantajamielikuvaansa.
.